Tarikh:

Nikmat dikurniakan cahayamata

Tuan/Puan,


Terlebih dahulu salam kasih mesra dihulurkan kepada anda yang telah menghubungi saya dan salam perkenalan kepada yang berkeinginan untuk menimang anak sendiri bagi mereka yang sukar untuk mengandung atas sebab-sebab tertentu. Saya benar-benar prihatin dan ingin membantu agar puan terlepas daripada belenggu kesukaran untuk mengandung.


Masalah ini biasa berlaku bagi pasangan suami isteri yang telah bertahun-tahun berkahwin dan mencuba bermacam-macam ikhtiar namun masih belum berhasil. Segala masalah anda akan dapat diatasi dengan mudah. Dengan syarat anda bersatu berusaha, berikhtiar dan berdoa dan tidak berputus asa. Renungilah kisah Nabi Zakaria di dalam AlQuran, walaupun usianya telah tua dan isterinya pula mandul tetapi atas berkat usaha, ikhtiar dan berdoa akhirnya ALLAH SWT telah kurniakan anak untuk mereka berdua.

Saya juga mengucapkan tahniah kepada pasangan yang telah berjaya mendapat cahayamata dan kepada yang belum dan sedang berusaha diharap dapat teruskan dengan penuh kesabaran, tidak mustahil suatu hari dengan izin ALLAH SWT jua dan sifat Rahimnya akan membuahkan hasil. Keyakinan kita kepada ALLAH SWT dengan usaha yang ditunjukkan adalah suatu jalan kejayaan.

Saya suka simpulkan di sini bahawa proses ingin mengandung terletak dalam sanubari sendiri dan ia memerlukan kerjasama yang erat antara pasangan suami isteri. Dalam AlQuran ada ditegaskan ALLAH SWT tidak akan mengubah nasib seseorang itu kecuali orang itu sendiri yang mengubah nasibnya. Didoakan semoga anda berjaya dalam mencapai cita-cita dan beroleh kebahagiaan.

Salam Kasih Mesra

Yang ikhlas,

(HAJAH FARIDAH BINTI RAZALI)
faridahrazali@hotmail.com




BERITA BAIK kepada pasangan yang sukar untuk mendapat anak atau ingin menambah anak lagi. Janganlah anda risau dan berputus asa, kerana Kak Hajah sedia untuk membantu anda sehingga berjaya mendapat anak sendiri. Hanya dengan menggunakan PHCM ( Pil Herba Cepat Mengandung ) INSYA ALLAH YAKINLAH !!! semoga anda juga akan berjaya mendapat anak.

Untuk makluman anda, Kak Hajah telah perkenalkan PHCM sejak 12 tahun yang lalu. Ia adalah produk istimewa berdasarkan pengalaman sendiri, kerana Kak Hajah telah berjaya melahirkan anak perempuan pada bulan Mei 1997 hasil daripada menggunakan PHCM, dan ratusan pasangan lain di seluruh Malaysia termasuk di Brunei Darusalam dan Singapura telah turut berjaya mendapat anak sendiri, setelah mereka juga menggunakan PHCM.

PHCM diperbuat 100% daripada ramuan akar-akar kayu asli dan KAPSUL HALAL mudah diamalkan serta selamat, tidak mendatangkan kesan sampingan seperti kegemukan dan sebagainya.

PHCM baik untuk kesihatan dan dapat menyembuhkan penyakit-penyakit puan yang menjadi penyebab tidak boleh mengandung.

PHCM pada mulanya telah diperkenalkan oleh seorang Mak Bidan Kerabat DiRaja Kedah. Beliau banyak berjasa kerana dapat membantu ramai pasangan yang sukar untuk mendapat anak sendiri sejak puluhan tahun yang lalu.

Di antara lain, contoh kejayaan oleh kakak pada suami Kak Hajah sendiri, (Untuk makluman anda, suami Kak Hajah ialah bekas Imam Masjid Negara JAKIM). Kejayaan kakak ipar Kak Hajah itu, setelah beliau berkahwin selama 7 tahun tidak mendapat anak, selepas menggunakan PHCM barulah beliau berjaya mendapat 6 orang anak. Kisah kejayaan PHCM pernah disiarkan dalam Majalah MASTIKA Mac 2001, Majalah MISTERI Oktober 2001 dan Majalah VARIASI Jun 2006.

DAPATKAN SEGERA PHCM SEBELUM TERLEWAT. WANG RINGGIT DAN HARTA KEKAYAAN MUDAH DIPEROLEHI, TETAPI UNTUK MENDAPATKAN ANAK BAGI GOLONGAN YANG SUKAR, TANPA BERUSAHA TENTULAH SUKAR!!! ANAK ADALAH MENJADI PENYERI DALAM KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA, JUGA SEBAGAI PEWARIS KITA DI MASA HADAPAN.

INGATLAH BAHAWA “ALLAH TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB SESEORANG ITU, KECUALI DIRI SENDIRILAH YANG MENGUBAHNYA” dan “SETIAP PENYAKIT ITU ADA UBATNYA, KECUALI MATI”.




BEBERAPA CONTOH KEJAYAAN PHCM
melalui emel dan sms yang diterima


Assalamualaikum Wr. Wbt …. Apa khabar Kak Hajah dan keluarga ? Moga-moga sihat. Kami sekeluarga disini mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut Hari Raya. Mohon maaf kami pinta.. Seterusnya terima kasih di atas bimbingan dan nasihat Kak Hajah di atas kejayaan. kami akan menimang cahaya mata yang ke-3 dengan izin Allah setelah mencuba Pil Herba Cepat Mengandung tempoh hari.
Terima kasih.
( Pn. Mastura & keluarga. Bidor, Perak )




Assalamualaikum….
Apa khabar Kak Hajah dan keluarga ?
Masih ingat saya lagi ke… Saya pernah hubungi
Kak Hajah untuk mendapatkan Pil Herba Cepat Mengandung
pada bulan Julai yang lepas. Alhamdulillah setelah
makan ubat tersebut pada bulan ke tiga saya
disahkan mengandung. Sekarang ini saya
sedang mengandung 2 bulan lebih.
Terima kasih. Disini saya dan
keluarga ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya kepada
Kak Hajah sekeluarga.
(Pn. Norian, Tmn. Perling, Johor Bahru )





Assalamualaikum Wr. Wbt ….Kami telah berkahwin
selama 20 tahun tapi tidak mendapat anak. Alhamdulillah
setelah mencuba Pil Herba Cepat Mengandung selama 3 bulan
barulah kami berjaya mendapat anak.
Terima kasih Kak Hajah.
( Pn. Asiah & keluarga, Felda Cini, Kuantan Pahang )





Assalamualaikum…, Untuk makluman Kak Hajah
kami telah berkahwin sudah 16 tahun tapi tidak
mendapat anak. Kini rumah tangga kami mulai ceria
kembali apabila berjaya mendapat anak perempuan
setelah menggunakan Pil Herba Cepat Mengandung
dalam masa 2 bulan sahaja.
Terima kasih dan Allah sahaja yg
membalas jasa baik Kak Hajah.
( Pn. Sabariah & Keluarga, Kulim, Kedah )





Assalamualaikum Wbt …Setelah 7 tahun kami
berkahwin tidak mendapat anak, berbagai
usaha telah dibuat semuanya gagal.
Alhamdulillah dengan herba Kak Hajah
kami sudah mendapat 2 orang anak,
seorang lelaki dan seorang
perempuan. Terima kasih.
( Pn.Sharifah & keluarga, Taman Tas, Kuantan, Pahang.)





Assalamualaikum Wr. Wbt….
Apa khabar Kak Hajah dan keluarga ?
Saya nak maklum kepada kak hajah bahawa
saya baru sahaja melahirkan anak yang ke-4
pada bulan lepas. Alhamdulillah semuanya
hasil daripada Pil Herba Cepat Mengandung
Kak Hajah. Saya dan keluarga ingin ucapkan
Selamat Hari Raya kepada kak Hajah sekeluarga.
( Pn Nurul & Keluarga, Kg Baru, kuala Lumpur )





Assalamualaikum…..Kak Hajah
saya Salmah Mahazir dari Johor. Saya makan 2
set Ubat Herba Cepat Mengandung dan sekarang
saya telah disahkan hamil,
terima kasih kak hajah.
Doakan saya selamat. Wassalam.





Assalamualaikum…..Saya Amira dari Kajang, Selangor
pernah cuba ubat Herba Cepat Mengandung dari
Kak Hajah sebanyak 3 kali. Syukur pada tuhan
sekarang saya dah 39 hari dalam pantang.
Saya telah mendapat anak lelaki.





Assalamualaikum Wr. Wbt….Kak Hajah saya
Mas dari Kuala Lumpur. Telah mengandung
8 bulan, hasil ubat Pil Herba Cepat Mengandung,
terima kasih. Wassalam.





DARI ULU LANGAT SELANGOR SUDAH 10 KALI BUAT IUI
Assalamualaikum Wr. Wbt …. “Salah satu saluran
peranakan saya telah dipotong. Walau pun ada
sebelah sahaja dan sudah 10 kali buat rawatan IUI
tapi masih gagal. Kini saya sudah berjaya
mendapat anak setelah mencuba herba Kak Hajah
selama 3 bulan berturut-turut dengan secara Pos sahaja.





DARI IPOH PERAK
KITARAN HAID TIDAK MENENTU ANTARA 5 ATAU 6 BULAN;
TAHNIAH KEPADA PHCM !!! Masalah saya ialah
kitaran haid tidak menentu kadang-kadang
sampai 5 @ 6 bulan sekali. Alhamdulillah
sekarang saya telah mendapat anak setelah
mencuba PHCM Kak Hajah selama 3 bulan sahaja”





KEJAYAAN OLEH SEORANG DOKTOR DARI
HOSPITAL HUKM KUALA LUMPUR.
“ Seorang
Doktor perubatan dari Hospital HUKM Kuala Lumpur
telah berkahwin 2 tahun lebih tidak mendapat
anak kerana penyakit senggugut. Kini telah
berjaya mendapat anak lelaki setelah
mencuba Herba Cepat Mengandung selama
3 bulan berturut-turut sahaja”





Askum… saya Puan Zaini dari Johor Bahru.
Ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Kak Hajah.
Dengan berkat doa dan PHCM dari kak hajah kini saya telah mengandung 2 bulan. Setelah 2 tahun berusaha kini berhasil dengan PHCM yang kak hajah syorkan.
Terima kasih sekali lagi.





Terima kasih daun keladi dengan pembelian PHCM
dari kak hajah. Insya-Allah saya kini mengandung
7 bulan dengan percubaan pertama. Itu pun dikurniakan
anak kembar. Saya tersangat gembira kerana 5 tahun
sudah saya menunggu. Terima Kasih
Puan Shirly Kucing Sarawak.





Assalamualaikum…..kak hajah Faridah, isteri saya kini
sedang hamil dah masuk 6 bulan setelah makan PHCM.
Syukur pada Allah dan terima kasih pada kak hajah kerana
membantu kami dalam hal ini. Amin…….





Assalamualaikum Wr. Wbt….Kak hajah
saya Zuraida dari Subang Mewah telah beli ubat cepat mengandung. Saya makan satu bulan. Saya berjaya sekarang saya telah hamil 5 bulan lebih.
Terima kasih banyak-banyak dan saya minta maaf kerana lambat
bagitahu kepada kak hajah…





Askum……… saya Puan Fatimah dari Segamat Johor
sudah 6 tahun tidak dikurniakan anak. Tetapi setelah 2 bulan
kami makan PHCM kini kami telah pun dikurniakan anak dan
sekarang saya dalam pantang.
Terima kasih banyak-banyak kak hajah…





Askum.. Puan Hajah.
Alhamdulillah dengan izin Allah SWT. Setelah
saya makan PHCM selama 3 bulan. Saya sekarang telah
hamil 7 bulan. Terima kasih banyak-banyak.
Hanya Allah yang dapat membalas jasa puan hajah.
Saya Siti hawa dari Johor Bahru…





Assalamualaikum kak hajah.
Untuk pengetahuan kak hajah
sekarang saya sudah menimang
cahayamata anak perempuan
yang telah berusia 5 bulan hasil
daripada makan PHCM. Saya ucapkan
berbanyak t.kasih pada kak hajah &
bersyukur kpd Allah- Maimunah, Bagan Serai Perak





Askum…. Saya Puan Juliana dari Cheras Kuala Lumpur
nak maklumkan kepada kak hajah. Saya telah mengandung
8 bulan selepas makan PHCM. Saya bersyukur kepada
Allah dan terima kasih banyak kepada kak hajah Faridah…


“RATUSAN LAGI YANG TELAH BERJAYA
MENDAPAT ANAK MELALUI PHCM”



_______________________________________________

HARGA PHCM YANG PALING TERENDAH


SET A untuk percubaan 1 bulan = RM 180.00

SET B untuk percubaan 2 bulan = RM 350.00

SET C untuk percubaan 3 bulan = RM 450.00


Harga di atas termasuk kos penghantaran (POSLAJU MALAYSIA) ke seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak. ( Harga PHCM adalah yang terendah dan mampu oleh semua golongan, berbanding kos penjagaan anak sekarang terpaksa berbelanja lebih kurang RM500.00 sebulan bagi setiap orang anak )

CARA MUDAH MEMBUAT BAYARAN:

Anda boleh membuat bayaran terus ke salah satu Akaun Bank Kak Hajah

“FARIDAH BINTI RAZALI” melalui kaunter Bank

atau

Pindahan Wang melalui Mesin ATM /Maybank2u /CIMB /BSN /-(3rd party transfer)/ Deposit tunai di

MAYBANK
No. akaun : 1521 0795 5933

atau

CIMB
No. akaun : 7610 4935 71



atau


BSN (Bank Simpanan Nasional)
No. akaun : 0610 6298 1263 9216


Selepas anda membuat bayaran sila SMS kepada 019-9302179 atau
( 019-4135531 - Ustaz Haji ) dengan menyatakan butir-butir berikut:

1. Nama dan Alamat anda untuk penghantaran Produk
2. Jumlah RM dan nama bank
3. Tarikh dan masa yang dinyatakan di atas slip deposit
4. Sila simpan slip bank sehingga anda menerima produk

DIJAMIN SELAMAT SAMPAI PRODUK PHCM

PHCM HANYA BOLEH DIBELI TERUS MELALUI KAK HAJAH SAHAJA. Panduan lengkap dan peraturan makan ubat akan disertakan bersama Produk yang dikirim kepada anda. Sekiranya anda ada sebarang masalah atau produk tidak diterima dalam tempoh 3 hari bekerja, sila maklumkan segera kepada Kak Hajah.

Kepada anda yang ingin berjumpa secara langsung dengan Kak Hajah sendiri. Sila buat temu janji terlebih dahulu (Percuma sahaja) bagi setiap sesi Kaunseling/Rundingcara berkaitan prosidur mudah mendapat anak. Waktu berurusan: Jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam pada setiap hari.

PERHATIAN:
“Terima Kasih kepada anda, kerana tolong sebarkan risalah ini kepada saudara mara atau rakan-rakan yang amat memerlukan untuk mendapat zuriat atau ingin menambah anak lagi ”


"Barangsiapa yang menunaikan hajat saudaranya nescaya ALLAH akan menunaikan hajatnya" ~Hadith Riwayat Bukhary


CEPAT!
SILA BUAT PESANAN SEKARANG

KAEDAH MEMBUAT PESANAN;

1. Pilih set yang dikehendaki
2. 'Bank-in' ke salah satu akaun seperti di atas
3. Sms butir-butir 'bank-in' serta Nama dan Alamat
4. Simpan slip atau resit cetakan
5. Terima pesanan

Kak Hajah sedia membantu anda sekiranya ada sebarang pertanyaan dan sesi pertemuan. ~ 019-9302179